onsdag 27. juni 2012

Sommerdag

Endelig ble det varmere, deilig å kjenne varme på kroppen!!

Dagen i dag har vært veldig god, den begynte med at Thomas begynte sent på jobb og spurte om han skulle kjøre gutta i barnehagen. Jeg sa selvfølgelig Jaaaaa, veldig deilig å slippe å bruke 45 min på det.
Så i dag fikk jeg tid til mye, begynte med å trene. Det har jeg tenkt på hver dag lenge nå, så det var på tide. Rocket også med rokkeringen i ti min og fikk nesten ikke vondt, kanskje ikke tiden for å gjøre det nå pga blåmerker og bikini...Men alt for å bli litt strammere:)

Etter det solte jeg meg både foran og bak, leggene og ryggen får jo sjelden sol så det var godt å få det til  også:) Spiste en herlig lunsj ute, frukt og cottage cheese. Det er så utolig godt!!
Dusjet fikk jeg også, og Johannes sov hele tiden:)

Fikk et skikkelig smile bilde av Johannes i dag, skjønningen min!




Middagen i dag ble hjemmlagde tacohorn på lekeplassen, for der blåser det ingenting. Når det er nordavind blåser det mye på terrassen, så vi vurderer å sette inn vinduer av plast der.

Fikk en kabel trommel av pappa, den skal vi ha til bord på lekeplassen. Tenkte å pusse den og male hvertfall toppen hvit, deilig å ha et bord man ikke trenger å være redd for og samtidig er kult:)



To skjønne:)






2 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så herlige liten skjønnas:)Deiligt å få nyte det flotte været,håper det forsetter:)
Fin kveld til deg!
Klem

Bird sa...

wow for en morgen!!:) Effektiviteten selv du!!:)

Legg inn en kommentar